Wsparcie techniczne dla wszystkich Klientów


Podstawową formą wsparcia technicznego jest „Hotline”. Na naszej „Gorącej Linii”
można uzyskać pomoc przy rozwiązaniu problemów związanych z:
  • instalacją oprogramowania;
  • protekcją instalacji jednostanowiskowych;
  • instalacją protekcji sieciowej;
  • funkcjonowaniem protekcji na kluczach sprzętowych;
Z pomocy, świadczonej przez „Hotline” firmy Robobat Polska, mogą bezpłatnie korzystać wszyscy nasi Klienci.
W celu uzyskania pomocy dotyczącej sprzedawanego przez firmę Robobat Polska oprogramowania proponujemy Państwu:
 
Kontakt telefoniczny:
Jeśli stawiają Państwo na czas, zachęcamy do kontaktu telefonicznego: tel.: 12 639 25 00
w godzinach 8:30 - 16:30, od poniedziałku do piątku;
 
Kontakt przez Internet:
Prosimy o kontakt na adres e-mail:
service@robobatpolska.pl

 
Rozszerzeniem działalności „Gorącej Linii” jest Serwis podstawowy oraz Serwis rozszerzony.


Zobacz nasze promocje
Zapraszamy do zapoznania
się z aktualnymi promocjami
więcej >>

Kontakt z Działem Handlowym
Odpowiemy na wszystkie
Państwa pytania
więcej >>

Bądź na bieżąco
zapisz e-mail >>
 

Pokaż Referencje Referencje Robobat

Firma Robobat Polska sp. z o.o. informuje, że na swojej stronie www używa plików cookies, w celu usprawnienia działania witryny. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.